2015. augusztus 26. | By: Unknown

Zombiapokalipszis Book Tag


Bea, a Könyvvilág blog bloggerinája hívott ki bennünket a Kis Könyves Bloggerekkel együtt erre a vicces tagre. Mivel mindketten odavagyunk a The Walking Deadért és a hozzá hasonló zombis történetekért, ezért nagy kedvvel vetettük bele magunkat ebbe a tagbe. Amint azt majd láthatjátok is, nem sok befolyásunk volt arra, melyik kérdéshez, milyen válasz jön ki. A vak szerencse döntött. Reméljük, számotokra is olyan vicces lesz olvasni majd, amilyen vicces számunkra volt elkészíteni.


A szabályok a következők:

  • Ki kell választanunk 5 könyvet
  • A címüket felírni fecnikre, majd belerakni egy olyan valamibe, ahonnan ki tudjuk húzni, melyik kérdéshez melyik könyv tartozik
  • Ha kihúztunk egy fecnit az azon szereplő könyvet véletlenszerűen ki kell nyitni valahol és azzal a névvel kell válaszolni a kérdésre
  • A második kérdésre ugyanabból a könyvből kell válaszolni, mint először, ugyanezzel a módszerrel
  • A 3. és 4. kérdésre is ugyanígy kell válaszolni.



A könyvek amiket választottunk:

Ladybird:

Olyan könyveket választottam, amikben a szereplők nem gyenge kis virágszálak, hanem ha kell, képesek kiállni magukért, szóval igazi harcos lelkek. Mivel szerintem ehhez a tag-hez ők kellenek.

1. Rick Yancey - Az ötödik hullám
2. Brigid Kemmerer - Vihar
3. Penelope Douglas - Szívatás
4. Peter V. Brett - A sivatag lándzsája
5. Josh Malerman - Madarak a dobozban

Belnis:

Én előadtam a "melyik könyvet válasszam" táncom a polc előtt és íme a szerencsések:

1. Kody Keplinger - Duff - A pótkerék 
2. Josh Malerman - Madarak a dobozban
3. David Levithan - Nap nap után
4. Amanda Hocking - Fate - A végzet
5. Kim Harrison - Dead witch walking - Boszorkányfutam


1. Az első ember, aki meghal


Ladybird: Dr. Pam (Az ötödik hullám). Hááát, nem fogom érte könnyesre sírni a párnám. Megérdemli, amilyen kis gonosz volt.

Belnis: Don (Madarak a dobozban). Amennyire utáltam a könyvben, meg is érdemelte. 

2. A személy, akit elgáncsolsz, hogy elmenekülj a zombik elől


Ladybird: Zombi jött ki, pedig őt szerettem! De él bennem a remény, ha el is gáncsolom, van ő annyira ügyes, hogy még így is meglógjon a zombik előtt. Ha az idegenek elől egyébként is el tudott menekülni.

Belnis: Malorie. Áhh, de szemét dolog ez. Őt nem szívesen hagynám a zombiknak kajának.

3. Az első ember, aki zombivá változik


Ladybird: Becca (Vihar) változna át. Szegényke. Azért remélem a Merrick fiúk mondjuk egy Szellem elementállal meg tudnák őt mentetni. Nem venném a szívemre, ha Chris emiatt búslakodna.

Belnis: Kelsa. (Nap nap után) Sajnálom. Rosszkor voltál rossz helyen.

4. Az első ember, aki téged gáncsol el, hogy elmenküljön a zombik elől


Ladybird: Gabriel. Ó, neeeeee! Tudom, hogy időnként nagyon forrófejű és meggondolatlan, de tuti visszajönne értem, mivel a szíve azért a helyén van.

Belnis: Rhiannon. Ezt még visszakapod, ha fel bírok tápászkodni.

5. A csapat idiótája


Ladybird: Jared (Szívatás). Bevallom a könyv elején valóban azt gondoltam róla, hogy egy idióta. De a végére egészen megszerettem. Nem mondom, hogy maradéktalanul értem, mit miért is tett, de megbocsátottam neki. Mindenesetre a cím jár neki.

Belnis: Jenks. (Boszorkányfutam) Ezen nagyon jót  kacagtam, mert Jenks nem idióta. :)

6. A csapat agya

Ladybird: Tate. Vajon miért nem lep meg? Talán mert a könyv nagyrésze ugye róla szól. De egyébként is, miután felveszi a kesztyűt Jareddel, már illik is rá a jelző.

Belnis: Jenks. Hát ez már határozottan mulatságos. Csak én tudom kétszer kihúzni ugyanazt a nevet két ellentétes szerepre. :)

7. A csapat orvosa


Ladybird: Rojer (A sivatag lándzsája). Mit ne mondjak, jobban örültem volna Leeshanak, mégiscsak ő a füvek ismerője, de remélem, Rojer is ellesett tőle ezt-azt.

Belnis: Wesley. (Duff) Ó, doktor bácsi bibis az ujjam, tessék megvizsgálni.

8. A csapat fegyverszakértője


Ladybird: Maga a Rovásember! Ennél jobb nem is lehetne! Hiszen ő bármiből képes fegyver alkotni a rovásai segítségével.

Belnis: Toby. Na, szerintem akkor mindenki szolgálja ki magát és meneküljön, mert Toby képes lelőni önmagát.

9. A harcos


Ladybird: Cheryl (Madarak a dobozban). No, őt aztán mindennek mondanám, csak éppen harcosnak nem.

Belnis: Milo. (Végzet) Hmm. Talán még jól is elsülhet, de csak az átváltozása után.

10. A csapatkapitány


Ladybird: Tom. Rá illik is, csakhát... Szóval, aki olvasta, az tudja...

Belnis: Jack. Csak ne rózsaszín legyen a csapatmez. ;)









Mivel a kihívás a Kis Könyves Bloggereknek szólt, ezért szeretném belinkelni nektek őket. Van, aki közülük már elkészítette, és van, aki csak ezután fogja, de nézzetek be hozzájuk is, ha van kedvetek! 

Lilapulcsis Könyvei
Reading is my Dream
A művészet nyelve
Craiglockhart
Neverland is in your Heart
Maybe I'm a bookworm
Könyvek szárnyán
Könyvforgató Zug
The Book World
FFG Book




3 megjegyzés:

Bea írta...

Jajj, nagyon örülök, hogy megcsináltátok a Taget, látom nektek is olyan lehetetlenre sikerült, mint nekem :D
Egyébként megjegyezném, hogy nagyon klassz képeket találtatok a témában. :) Én nagyon sokat keresgéltem, szerintem arra több idő ment el, mint magára a bejegyzésre.

Ladybird írta...

Igen, sok helyen jöttek ki vad dolgok, de nagyon élveztük! :) Köszönjük a kihívást!
Köszönjük a dicséretet! Ó, nagy zombirajongók lévén odavagyunk az ilyen képekért! Ez most Belnis munkáját dicséri, mivel ő keresett képeket hozzá, talált még néhány nagyon tutit, de azokat meghagytuk máskorra, hátha még kellenek. :) Amúgy általában nekünk is sok bejegyzés esetén több időnk meg el a képek keresgélésére, mint magára a bejegyzésre.

Zsebi írta...

CSak most vettem észre, hogy betaggeltetek :$ Hamarosan kitöltöm én is, mert nagyooooon tetszik :D

Megjegyzés küldése