2015. július 24. | By: Ladybird

Udvarlás könyvekkel könyveknek TAG



Megszámlálhatatlanul sok alkalommal szemeztem és flörtöltem már könyvekkel. Volt amikor ennyiben ki is fulladt a kapcsolatom velük és volt amiből hosszútávú kapcsolat lett, hovatovább együttélés... De egyet elmondhatok, mindannyiukat a szívemben őrzöm! 

Az Udvarlás könyvekkel könyveknek tag segítségével bemutatok most nektek pár könyvet ez utóbbiak közül! Jó szemezgetést!

Forrás


1. lépés - Kölcsönös vonzalom
Egy könyv, amit a borítója miatt vettél meg

Szerintem már jó ideje nem vettem meg könyvet pusztán a borítója miatt, legalábbis nem emlékszem ilyesmire mostanában. Sok csalódás van e mögött, sokszor jártam úgy, hogy a külcsín megfogott, de sajnos a belbecsben csalódnom kellett. Szóval nem csábulok el egy "jóképű" könyv láttán.



2. lépés - Első benyomás
Egy könyv, amit a fülszövege miatt szereztél be

Ó, ilyen sok volt, de amit szeretnék külön is kiemelni, az Josh Malerman - Madarak a dobozban című könyve. Már a fülszövege is olyan hangulatot keltett, ami teljesen elvarázsolt, hátborzongató és izgalmas volt, és a történetben sem kellett csalódnom. Ugyanazt kaptam tőle, amivel a fülszöveg kecsegtetett, és ez ritka, mint a fehér holló!





3. lépés - Csábítás
Egy könyv csodálatos írással

Tudom, hogy önmagam ismétlem, hiszen több tagben is hivatkoztam rá, de ami igaz, az igaz, az egyik legszebb leírásokkal teli könyv, ami mostanában a kezembe akadt Natasha Solomons - Eltűnt férjek galériája. Ez volt az a könyv, amivel csak nagyon lassan haladtam, és nem azért, mert olyan nyögvenyelős, hanem mert annyi érdekes gondolatot vetett papírra az írónő, hogy időnként meg kellett állnom és el kellett gondolkodnom. Ajánlom mindenkinek, aki mögött már sok gubancos kapcsolat van és kész nyitott szívvel végighallgatni Juliet történetét.





4. lépés - Első randi
Egy első rész, ami után a sorozat többi részét is olvasni akartad

Ilyen rengeteg van, egyrészt mivel, amilyen szerencsém van, mindig sorozatokba szeretek bele, másrészt pedig, mert nincs is nehéz dolgom, hiszen lassan már minden könyv sorozat... Ha egyet is ki kell emelnem, nincs könnyű dolgom, de azért megpróbálok mondjuk két sorozatot kiemelni.
Az egyik Peter V. Brett - Démon-ciklus sorozata (már a második részét is megszereztem, és örömmel jelentem, hogy kétszer akkora, mint az első rész volt, így azt hiszem, garantáltan elleszek vele egy darabig). Ez a sorozat a karaktereivel szippantott teljesen magába, Arlen, Leesha és Rojer olyan szereplők, akiknek a sorsa szerintem senkit sem hagy hidegen, ha egyszer megismerik őket. Különösen Arlen sorsa izgat, ő hihetetlenül összetett jellem, imádom!!!
A másik ilyen sorozat Rick Yancey - Az ötödik hullám sorozata. Fantasztikusan ír a fickó! Logikus történetvezetés, realisztikus jellemek és sok-sok izgalom. Alig várom már a második rész megjelenését magyarul! 





5. lépés - Éjszakai telefonálások
Egy könyv, amit egész éjjel olvastál

Az előző kérdés két könyve illene ide is, hiszen mindkettő éjszakákon át ébren tartott, de csak a változatosság kedvéért ide egy romantikust hoznék most. Ez Kim Karr - Kötődés című könyve. Igazi érzelmi hullámvasút, érzelmileg hol feltölt, hol lerombol, de épp ettől letehetetlen. A karakterek imádnivalók, és a vége nagyon ütős, igazi függővég, ami miatt alig várod már a második rész megjelenését.





6. lépés - Mindig rád gondolok
Egy könyv, amit nem tudsz kiverni a fejedből

Minden kedvenc szereplőm sorsát a szívemen viselem és valódi könyvmolyként természetesen sokat gondolok rájuk, akár annak kapcsán, amit olvastam róluk, akár a további sorsuk kapcsán, ami már nem tárult elém a könyvben. De akár a meghozott döntéseiken is el tudok mélázni bármikor. Jah kérem, hát ez az ára annak, ha az ember több életet is megél a könyvek olvasása által. Szóval nem emelek ki most egyet sem.



7. lépés - Testi kapcsolat
Egy könyv, aminek imádod az érintését

Olyan könyv még nem született, amit ne szerettem volna megtapogatni, de persze ebben a kategóriában is vannak leg-ek. Ilyen Margareth Stohl - Ikonok című könyve. Dombornyomott cím kis megszakadásokkal a betűkön, imádom! És nem csak a borító elején, de a könyv gerincén is. 



8. lépés - A szülőkkel való találkozás
Egy könyv, amit a családodnak és a barátaidnak ajánlanál

Szinte mindet, amit olvastam és szerettem, persze azért nem válogatás nélkül. A két favorit ebben a kategóriában az elfogadás jegyében Jay Crownover - Rule-ja és Katie McGarry - Feszülő húr című könyve. De szívesen ajánlanék néhány gyöngyszemet a meleg irodalomból is, mivel sok barátom anélkül, hogy tudná, miről beszél, szívesen nyilatkozik elítélően a kérdésben. Élni és élni hagyni, barátaim! És ez minden fajta másságra érvényes.





9. lépés - A közös jövő
Egy könyv vagy sorozat, amit sokszor újra fogsz olvasni a jövőben

Említettem már, hogy híresen nagy újraolvasó vagyok. A fent említett összes könyvet egészen biztosan újraolvasom. A nagy visszatérő az életemben mégis Tara Monti - Innuendo-ja. Ha rám tör a vágy, hogy szeretnék újra Nolan bőrébe bújni csakhogy jobban megismerjem vagy elfogadjam önmagam, akkor azonnal előkapom az amúgy már rongyosra olvasott könyvet (régi címmel, régi kiadásban).





10. lépés - Oszd meg a szeretetet
Kiket jelölsz?

Természetesen a Kis Könyves Bloggerekkel! Alul láthatjátok is a linkjeiket, olvassátok el az ő válaszaikat is. 








0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése