2015. január 7. | By: Ladybird

Tea Book Tag

Hideg téli estéken jól jön egy csésze tea. Az Enchanted by Pages oldal bloggerinája jóvoltából most nyolc csészével hoztunk nektek. Ezúttal mindketten, Belnis és én is kitöltöttük ezt a Tag-et. Valamint a bejegyzés alján találjátok a Kis Könyves Bloggerek linkjeit is, ahol az ő válaszaikat is olvashatjátok! (Ha egyelőre nem látnátok, gyertek vissza később, hamarosan az ő linkjeik is fenn lesznek!)








INSTANT TEA

A legrövidebb könyv, amit tavaly olvastál





Belnis: Tavaly kicsit kevesebbet tudtam olvasni, mint szoktam és hogy melyik volt a legrövidebb? Talán Cassandra Clare, Sarah Rees Brennan - Bane krónikák sorozata. Talán maximum 15 perces kis szösszenetek :) Bevallom nem olvastam el mind, mert nem igazán jött be.

Ladybird: Ritkán akad a kezembe rövid könyv. Valahogy bevonzom a hosszúnál is hosszabb könyveket. Talán Ann Aguirre Foundation című szösszenete - amennyiben könyvnek lehet nevezni -, a Razorland trilógia előzménye volt az. Csupán 18 rövidke oldal. 



ZÖLD TEA

Egy könyv zöld borítóval







Belnis: Nem teljesen zöld a borítója, de határozottam sok benne a zöld. Mike Grinti&Rachel Grinti - Karmok. Annyira nem voltam érte oda. Kicsit többet vártam, amikor a könyvfesztiválon a kezeim köré kaparintottam, de egyszer elment.

Ladybird: Hihetetlen, de alig találok a polcomon zöld könyvet... A legzöldebb talán Maria V. Snyder Méregtana. Már készül róla az értékelésem, annyit elmondhatok, hogy izgalmas, sajátos, szokatlan könyv. De hogy elért volna-e a szívemig? Sajnos, azt nem tette meg.



FORRÓ CITROMOS TEA MÉZZEL

Egy könyv, ami átmelengeti a lelked







Belnis: Hú sok könyv átmelengette a lelkem. Hirtelen nem is tudok dönteni. Ez nagyon nehéz kérdés.Sőt mi több fogós kérdés. Nem mondhatok többet? Oké. Oké. Leigh Bardugo - Shadow and Bone – Árnyék és csont. Meglepő igaz? A keménysége ellenére nagyon könnyen a lelkembe fészkelte magát.

Ladybird: Johanna Ivanova Valahogy másként című könyve. Annyira kedves az egész történet, mint egy pihe-puha takaró a tavaszi estéken a verandán vagy mint egy forró citromos tea mézzel... :)


ÖTÓRAI TEA

Egy könyv, amit angolul olvastál






Belnis: Bethany Griffin - Masque of the Red Death. Imádom ezt a könyvet és határozottan csak ezt tudom felhozni, mert a többi eltörpül mellette. 

Ladybird: Sok könyvet olvasok angolul, nehéz is kiválasztani egyet... De ha már választani kell, akkor A.L. Jackson - Take this regret-ét választom. Összetörte a szívem, aztán be is gyógyította.


GYÓGYTEA

Egy olyan könyv, amit nem élvezetből, hanem "muszájból" olvastál el







Belnis: Első számú szabály: Muszájból nem olvasunk könyvet. Régebben minden könyvet befejeztem ami nem tetszett azt is, de nem muszájból, hanem úgy éreztem így teljes a kép, de most már, ha egy könyv nem fog meg. akkor lelkiismeret furdalás nélkül félreteszem.

Ladybird: Soha, de soha nem olvasok semmit muszájból, amióta befejeztem a sulit. :) Olyan viszont már történt velem, hogy valamibe belekezdtem, nem tetszett, és csak azért olvastam végig, hogy elmondhassam mi nem tetszett benne, vagy mert arra vártam, hogy velem is megtörténik a csoda... és meglátom, mitől olyan fantasztikus az a könyv. Egyértelműen ilyen muszájból olvasás volt Molly McAdams Kétesélyes szerelem című könyve. Brrr... még mindig kiráz tőle a hideg olyan rossz volt.


FEKETE TEA

Egy olyan akciódús könyv, amin soha, de soha nem tudnál elaludni





Belnis: Ann Aguirre - Menedék. Annyira pörgős, izgalmas és helyenként rémisztő, hogy ezen elaludni nem tudnék soha. Sőt inkább gondjaim voltak utána az alvással, mert állandóan a sztorin kattogott az agyam.

Ladybird: Rick Yancey - Az Ötödik Hullám. Nem egy rövid könyv, de minden sora izgalmas, képtelenség elaludni rajta. Azt hiszem hosszú idő óta ez a legjobb könyv, amit olvastam. Csak azért álltam le vele időnként, hogy tovább nyújtsam az élményt.


JEGES GYÜMÖLCSTEA

Egy igazi, hamisítatlan nyári kaland





Belnis: Helen Fielding - Bridget Jones naplója. Olyan vicces és kalandos. (A többi részért nem voltam úgy oda.)

Ladybird: A nyári kalandról Melody Grace - Unbroken című könyve jut eszembe. Valamikor mostanában jelenik majd meg itthon is, ha jól tudom. 


KALINKA SZAMOVÁR

Egy könyv, amit csak alkohol tudott volna elviselhetővé tenni





Belnis: Igazság szerint sok ilyen könyvvel találkoztam, de a számomra legrosszabb élménynek mégis Katy Evans - Real – Valós című könyvét mondanám. Szerintem oda még egy hordó vodka is kevés lenne.

Ladybird: Akárcsak Belnis, én is sok ilyen könyvvel találkoztam, többel, mint amennyivel szerettem volna. De amin még az alkohol sem segítene (nem mintha némi alkoholtól jobbnak tűnhetne bármelyik történet is), az Samantha Ann King - Osztozni Hailey-n. Istenem, annyira borzalmas volt!






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése