2015. január 31. | By: Unknown

Shayla Black - Kéjes kötelékek

Elnézést kérek, hogy régen írtam, de a suli rémei elleptek, így nem volt annyi időm mint szerettem volna. Ezt a "remekművet" még a vizsgaidőszak előtt olvastam, de nehezen szedtem össze róla a gondolataim. (Nem az én hibám volt esküszöm.) :))

Amikor azt hiszem, hogy nincs lejjebb az erotikus könyveknél mindig megbizonyosodok arról, hogy de bizony van. Azt hiszem, új kategóriát avathatnánk, méghozzá a soha többé a kezembe nem veszem könyvek kategóriája. Annak örülök, hogy egy fának se kellett meghalnia, mert kizárólag e-book-ban került kiadásra. Bár sajnálom az elfoglalt helyet az olvasómon.(Béke poraira már letöröltem.)




Shayla Black - Kéjes kötelékek


Nem tudta, mire vágyott… Morgan O’Malley egy szex-talkshow háziasszonyaként sok furcsa dolgot látott már, de még sosem találkozott olyan emberrel, mint Jack Cole, aki annyira alfa hím, amennyire egy férfi csak lehet. Morgan szerencséje, hogy a férfi épp kéznél van, amikor egy megszállott rajongó a nőre vadászik. 
… amíg nem könyörgött érte. 
Habár Jack testőr, Morgan mindent érez mellette, csak épp biztonságot nem, hisz Jack lassan felszínre hozza a nő legmélyebb vágyait. Mikor akarata bábjává teszi, nem az a legmeglepőbb, hogy Morgan megadja magát a férfinek, hanem az, hogy élvezi, amint teljesen Jack hatalmába kerül. Noha önként vesz részt a férfi játékaiban, és tudja, hogy Jack szándékai nem tiszták, azt nem is sejti, hogy azok mennyire személyesek…





Maga a történet annyira lapos, hogy két mondatban össze lehetne foglalni, de azért igyekszem, hogy mindenki megismerhesse, aki esetleg még nem olvasta.

Morgan a műsorába olyan pasit keres aki domináns, hogy az uralkodó szex rejtelmeibe bepillantást nyerjen. Itt kerül a képbe Jack. Már a chatelés során is enyhén elbódult állapotba kerül, pedig a pasi nem sok mindent mondott. Megbeszélnek egy randit egy kávézóba és máris zöld az út a műsorterv előtt.
Időközben megtudjuk, hogy Morgan-t valaki zaklatta és ismét megtalálta. Itt engedjétek meg, hogy kissé kifakadjak. Minek kell arról leírás, hogy amikor a zaklató lefotózta a főszereplőnkön bizony nem volt melltartó és hogy anélkül mely testrész merre meredt. Nem tudtam eldönteni, hogy nevessek vagy sírjak rajta. De lépjünk tovább.
Jack és Morgan megismerkednek egy béna kis merénylet közben, majd elmenekülnek egy bárba, ahol Morgan "átöltözik". Ez fontos információ, mert okfejtést kapunk arról, hogy Morgan szerint, aki kihívóbban öltözködik, az már cafka. Szerintem attól egy nő nem válik cafkává, hogy felvesz egy miniszoknyát. Farmerban is lehet valaki könnyűvérű, nem igaz?
Tehát Jack és Morgan elmenekül és egy házikóban húzzák meg magukat, ahol szinte azonnal egymásnak esnek, hogy kiéljék a vad vágyaikat.
Pár mellékszereplő is felbukkan a sztori során és egyik zakkantabb, mint a másik és a ruhaszerzés is komoly fejtörést okoz. Itt nem lőném le a poént, hátha valaki ezek után mégis ellenállhatatlan vágyat érezne, hogy elolvassa. Persze közben jókat kuncoghatunk azon, hogy mennyire béna hasonlatok és szófordulatok szerepelnek végig  könyvben.
És a szerelmi vallomás.. Atyaég.. Annál rémesebbet még életemben nem olvastam. Ott nagyon közel álltam ahhoz, hogy az olvasómmal verjem agyon az írónőt.
Természetesen a vége felé felbukkan a zaklató és kapunk pár szánalmas krimi mozdulatot. De, hogy tovább borzolja az írónő a kedélyeket kiderül Jack huncut kis hátsó szándéka, így a gerlepár szétrebben, amit pár oldallal később a happy end kedvéért megoldanak.
Nem túl izgalmas vagy eseménydús, nem igaz?

Kezdjük azzal, hogy Morgan úgy viselkedik, mint egy tizenéves szűz kislány. Minden szex-szel kapcsolatos célzásra már irul-pirul, mint egy idióta. Nem azt mondom, hogy nem lehetséges, de akkor a fülszövegbe ne úgy harangozzák be, mint egy szex-talkshow magabiztos háziasszonyát, aki mellesleg a tangától enyhén kiakad, elvégre az kényelmetlen és bele kell mászni. (Ezen eléggé jókat nevettem. Nem tudom a fordító vagy az írónő írta így, de mivel vizuális vagyok elképzeltem, az vajon hogy festhet.)
Morgan egyáltalán nem magabiztos. Azt próbálja mutatni, de nem nagyon sikerül neki. Melyik épeszű nő gondol az anyjára felizgulás közben. Az jelentkezzen szerintem egy dili dokinál, mert biztos probléma van agy agyával. Nem tudtam megkedvelni.


Jack annyira alfa hím, mint egy házi cica. Talán az én cicám nagyobb alfa. Főleg ha a mami nem foglalkozik vele eleget. A főhősünk két (vagy három?)  nap alatt már szerelembe esik a nőbe és úgy viselkedik máris, mint egy kis csúszó-mászó, hogy imádata tárgyának minden álmát (természetesen a szexuálisat) teljesítse. Persze, hogy meglegyen a kellő motiváció kezdetben hátsó szándékai vannak. Ki hitte volna?

Mindenki gyorsan kapaszkodjon valamibe. Ő egy kéjúr. Lehet a paprikajancsi foglalt volt? :) Ő az a "férfi" aki felöltözve az utca közepén is kiszagolja a vágy illatát. Nem semmi technika. Vajon tanítják valahol? De bevallom morbid vágyat érzek arra, hogy megkérdezzem az írónőt, ő meg hol akasztott le egy ilyen pasit. Azt hiszem ezzel a tudattal kell leélnem a hátrelévő életem, hogy ezt bizony soha nem fogom megtudni. Bár azt hiszem túl fogom élni. Hiába dögös pasi, én egyáltalán nem olvadtam el tőle.



Ami még inkább kiborított engem az a nyáhh használata. Túl nagy elvárás, hogy egy könyvben azért beszéljenek normálisan és ne nyáhh-t használjanak? Szerintem gépeléskor még a betűk is zokogtak miatta.



Nagyon nem szerettem ezt a könyvet. Bár azt hiszem erre már mindenki rájött. Ha lehetne nulla szívecskét adnék, de mivel nincs így íme:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése