2014. november 21. | By: Ladybird

30 Napos Könyves Kihívás




Külföldi könyves blogokat olvasgattam a napokban, és a szemembe ötlött ez a 30 Napos Könyves Kihívás. Ahogy a kérdéseket néztem, gondolatban válaszoltam is mindegyikre, és rájöttem, ez kell nekem! Kicsit több, mint egy hónapja írogatok ide, és annyi, de annyi könyv van, amit imádok, de még nem írtam róluk, talán most néhány előkerül és pótolhatom ezt a mulasztást.

Azt nem merem ígérni, hogy minden nap jön egy-egy bejegyzés, de azért remélem nem csúszok el nagyon, és karácsonyig befejezem. Ha van kedvetek, tartsatok velem! 


Ide belinkelem majd az épp aktuálisat, hogy egyben is meglegyen.




 3. nap – A kedvenc sorozatom










13. nap – Kedvenc íróm

14. nap – Kedvenc idézetem

15. nap – A kedvenc férfi szereplőm

16. nap – A kedvenc női szereplőm

17. nap – Kedvenc borítóm

18. nap – Egy könyv, amiről azt hittem szeretni fogom, de végül nem szerettem

19. nap – Kedvenc megfilmesített könyvem

20. nap – A legkevésbé kedvelt szereplő

21. nap – Gyermekkorom kedvenc könyve

22. nap – A kedvenc könyvem, ami megvan

23. nap – Egy könyv, amit már régóta el akarok olvasni, de még nem tettem

24. nap – Egy könyv, amit szeretném, ha többen olvasnának

25. nap – Egy szereplő, akivel a legjobban tudtam azonosulni

26. nap – A könyv, amit sajnálok, hogy nem olvastam hamarabb

27. nap – A legmeglepőbb jelenet, fordulat vagy befejezés

28. nap – A kedvenc könyvcímem

29. nap – Ha egy lakatlan szigetre vetődnék, melyik lenne az az öt könyv, amit magammal vinnék?

30. nap – Az első könyv, amit olvastam


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése