2014. november 24. | By: Ladybird

4. nap – A kedvenc könyvem a kedvenc sorozatomból




Ez most egy rendhagyó bejegyzés lesz. Egy képes bejegyzés.
Kis blogom életében még nem volt ilyen, és terveim szerint nem is lesz sok hasonló. Azonban a tanácstalanság nagy úr... Hogy miért vagyok tanácstalan?
A tegnapi kérdéssel is meggyűlt a bajom, de az semmi volt a maihoz képest. Nem igen tudok kiragadni egy részt az egészből, amire azt tudám mondani, hogy jobb volt, mint a többi. Talán ha minden rész különálló történettel állt volna elő, könnyebb lenne a dolgom. De amikor egy sztori teljes egész, akkor nehéz választani. És tudjátok mit, nem is teszem meg, ehelyett úgy gondolom hagyom, hogy a könyv sorai önmagukért beszéljenek.






Csak vicceltem... Gondoltam kitűzöm a kedvenc (spoilermentes) idézeteimet a virtuális táblámra. De azért itt vannak olvashatóbb formában is. A sötét háttér a könyv hangulatát hivatott visszaadni.















Tegnap kihagytam a kérdést, de azért kíváncsi vagyok ám arra, melyik a ti kedvenc sorozatotok?

U.i.: A Könyvkuckó blog is csatlakozott a 30 Napos Könyves Kihíváshoz, nézzetek be hozzá is! 

ITT és ITT



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése